25 Ağustos 2013 Pazar

Defne ile ilk tatil


Uzun zamandır fırsat bulup blog'a vakit ayıramamıştım.Defne'nin bu seneki tatillerini paylaşmak istedim. kızım şu aralar 11.ayını bitirmek üzere. Yeni yaşına çok az kaldı.
Biz ilk tatilimizi mayıs ayının başında annem ben ve defne olarak Kıbrıs'a giderek yaptık.Eşim yoktu birtek.Bana çok iyi gelmişti.3-4 günlük tatil hepimize çok iyi geldi.Defne o vakitler 8bucuk 9 aylıktı. daha dişi çıkmamış, kendi başına desteksiz bile oturamıyordu orda başladı:) Uçakla gittik haliyle hiçbir sorun yaşamadık akşam satleriydi zaten.Defne direk uyudu. Sadece inişte ve kalkışta emzirmiştim kulakları tıkanmasın diye. Ozamanla emziriyordum da:) zaten o tatlden geldikten sonra emzirme faslıda bitti.Deniz çok soğuk oldugundan denize sokamadım.Havuza da sokmak istemediğim için sadece ayaklarını sokarak suyla tanıştırdım..:)
Giderken yanımıza aldıgımız şeyler ise çok fazla değildi.
Defne ozamanlar akşamları muhallebi yiyordu onları götürdüm.Ozamanlar rende meyva yediriyodum rendesini götürmüştüm.
Bez mama biberon oyuncak güneş kremleri
Güneş kremi markası olarak şampuanlarında oldugu gibi yine mustela tercih ettim.Hem benim dermatologum hemde defnenin doktoru öyle önerdi.Öyle nevresimmiş çarşafmış götürmedim hiç.sadece ince battanıyesi ve yastıgını götürdüm.
Genel olarak güzel sorunsuz bir tatil geçirdik.Birkaç fotografını da paylaşmak isterim
 
 
 Bu arada otelde Cihan Ünal ile karşılaşıp tanıştık.Defneye bayııldı:) Biz de bir fotograf istedik kendisinden ve bizi kırmadı:)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder