25 Ağustos 2013 Pazar

Defne ile yaz tatili


Defne kuzum ile ikinci tatilimiz ailecek oldu. Antalya Kemer'e gittik bu sefer.Eşim, ben, annem, babam ve Özalp ailesi olarak Nurper, Cem ve Cenk..Onlarda bizim diğer ailemiz.Arabayla oldu bu yolculuğumuz.İki araba gittik. ben eşim babam ve defne babamın arabasında gittik. Gece 3 de çıktık yola.Ben çok tedirgindim bu araba yolculugundan. Oyüzden gece çıkmayı tercih ettim. Defne nasılsa uyur diye. Nitekim öyle oldu. Şükür ki hiçbir sıkıntı olmadan sağsalim gittik. Sabah 8 de biryerde durup defneye kahvaltı yaptırdım sonra tekrar yola devam..bu tatil benim için süperdi. çok dinlendim. Annecim vardı çünkü.Sağolsun defne ile çok ilgilendi. ben nerdeyse yemek saatleri dışında defneyi görmedim desem yeridir:) İnsanın kendi annesi gibisi gerçekten yok. diyetteyim ben bir süredir. ordada devam ettim bu duruma.Nurperle birlikte.. Bundan sebep her aksma nurperle Kemer'e yürüyüşe gttik 1 saat..Defne uyuduktan sonra..Annem onun yanında kalıyordu..Dedim ya annecim sağolsun çok yardımcı oldu..Zaten benim çocugum çok yoran, üzen yaramaz bir çocuk değil.:) bol bol denize soktuk onu. bayılıyor denize uzaktan görse çıldırıyor resmen.. bu sefer defne daha büyüktü. tam 10 aylıktı. artık aksamları da normal yemek yiyor, emmiyor, ve emekliyordu.dişi de çıkmıştı. hatta ikinci dişini orda çıkardı. tabiki oda sorunsuz oldu:) tatil defneye yarıyor..kıbrıs'tan gelince çıkarmıştı ilk dişini.
Kemerdeyken de kendi başına tutunarak ayağa kalkıp sıralamaya başladı.Tatilden yeni sürüm yüklenmiş olarak geliyor benim kızım:)
hepimiz için çok eğlenceli çok keyifli ve bol dinlenmeli bir tatil oldu..yine fotograflarla bitireyim diyorum:)
Allah hepinize çocuklarınızla böyle sorunsuz ve güzel tatiller nasip etsin..
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder