25 Ağustos 2013 Pazar

İkinci Kemer tatili


Bu sene yaz bitiyor bizde tatil  bitmiyor:) Agustos ayının ortalarında tekrar Kemer'e aynı otele tatile gittik..Bu sefer farklı bir grup ile kızımın halaları ve kuzenleriyle birlikte. Defne'nin büyük halası ve ailesi Almanya'da yaşıyor. Her sene bu vakitler izne geliyorlar..Bu sene ilk defa onlarla birlikte tatile çıktık.Bu sefer ben Defne ve eşim uçakla gittik.Onlar arabalarıyla geldiler.
Kızımla yine sorunsuz bir yolculuk oldu çok şükür.Tatilde güzeldi.Tek bir farkla..Hava çok daha sıcaktı.Ben zaten gecen tatilimizde de öğlen gibi defnenin yemegini yedirdikten sonra asagı iniyordum.Hatta onun deniz kenarına gelmesi nerdeyse 3ü buluyordu.Bu seferde öyle oldu. Hava çok sıcak oldugundan defneyi mümkün oldugunca çok fazla denize soktuk.Zaten o da buna bayılıyor.kızımın denizden korkmaması, çok sevmesi beni ayrıca mutlu edior.Zaten çocuklar denizden sudan korkmaz..Onu mutlaka birşey yada biri korkutur ve soğutur.Ben hep buna inanmıştım..
Halaları kuzenleriherkes yanındaydı.Bu yüzden ondan mutlusu yoktu.Orda yine bir diş daha çıkardı Defne:)
Defne dişlerini dçıkarırken ben hiç sorun yaşamadım.Ateş, kusma uykusuzluk..hiçbrşey.. sadece yemek yemek istemiyordu okadar. Kaşık görmek istemiyordu.Tatilde de birkaç öğününde böyle bir sıkıntı oldu okadar.
Dönüş yolculugumuz yine uçakla oldu.Ama bu sefer eşim arabayla döndü.Ben ve defnenin küçük halası birlikte uçakla döndük.Kuzum dönerken mışıl mışıl uyudu.
Bu son tatilimizmidir bilmiyorum bu yaz ama sorunsuz 3 tane tatil geçirdim bebeğim daha 1 yaşında olmadan:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder