15 Aralık 2012 Cumartesi

Rakı'lı Balık'lı keyifli bir yemek...

Günay abi, eşimin akrabalarında en sevdiklerimden.. Ve oğlu Alparslan. Dünyanın en vefalı en hayırlıs insanlarından.. Günay abi kızımı görme sebebiyle evimize ilk defa geldi. Bu sebeple çok iyi ağırlamak istedim. Sanırım öyle de oldu. Günay abinin içki içmek isteyeceğini düşündüğümden ve fazla riskli olmadıgından balık yapmak istedim. Çok güzel bir sofra hazırladım. Hazırladığım sofralar meşhurdur biraz:) yemeklerim kadar ünlüdür. Bu seferki de çok şık oldu.  Abartısız ama lezzetli mezeler hazırladım, güzel bir salata ve fırında çupra balığı.. Tabiki rakı eşliğinde. Ben emzirdiğimden içmedim tabi ama kokusunu bile özlemişim. Kısacası çok keyifli bir akşamdı. Günay amcasının kızıma getirdiği hediye içinde ayrıca teşekkürler.. Tabi bana getirdiği çiçeği de unutmamak lazım:) geceden fotografları paylaşmak istedim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder