4 Aralık 2012 Salı

Defne'nin odasından detaylar



Kızımın odasının dekorasyonu için epeyce uğraşmıştım. En çok zamanımı duvar kağıtları almıştı. Birtürlü istediğimi bulamadım bulduklarımda çok pahalıydı. Ama sonunda hem istedigmi buldum hemde çokda uygun olmasada uygununu... En kolay seçim mobilyasında oldu. Modoko' dan , Kervan mobilyadan aldık.

Aksesuarlarının çoğunu bostancı'daki All Baby Baby mobilya dekorasyon mağazasından aldım( kelebekler, duvar panosu, kapı süsü ve takı yastığı). Perdesi için eminönünde çok dolaştım ama yine istediğimi bulamadım onuda sonunda English Home'dan halletik. Nevresim ve yatak takımları dışarda satılanlar çok hoşuma gitmiyor daha amerikan tarzı seviyorum ben. Malesef türkiye'de bu tarz üretimler yok. Bu yüzden diktirmye karar verdim. Kumaşlarının bazılarını eminönünden bazılarını kadıköy Erol kumaş'tan aldık. Ve komşumuz annemin arkadaşı Fazilet teyze büyük br özenle dikti..

Sonuç resimlerde paylaştığım gibi oldu:) çok uğraştım ama degdi. Güzel kızımın odası peri odası gibi oldu...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder