3 Aralık 2012 Pazartesi

Kızımın banyo yardımcısı




Defne 3ayını doldurdu. Bugüne kadar sadece iki kez tek başıma yıkayabildim o da kurban bayram arifesi ve bir önceki gün. Onun dışında hep annemle yıkıyorduk. Yada eşimle birlikte yıkadık. Fakat artık epeyce hareketlendiginden tek başıma yıkamakta zorlanıyorum. Üstelik file falan da hiç kullanmadım bugüne kadar. Hep yüzdürme yöntemiyle yıkadık. Hep suyla teması vardı. File bana çok tehlikeli geliyor bir de bebegin suyun içinde olmasındsn yanayım.

Neyse artık annem hergün yıkamak için bana gelmesin diye bir çözüm buldum. Gecnlerde unnado internet sitesnd kampanyasında gördüm ve hemen satın aldım. Üstelik 8 aya kadar kullanılabiliyor. Birkaç gündür onu üzerine yatırarark yıkıyorum hem kızım çok keyif alıyor, hem ben çok kolaylıkla yıkayabiliyorum. Küvetinin içine oturtuyorum altında vantuzlar oldugundan yapışıyor ve kaymıyorda.

Tavsiye ederim cidden çok güzel 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder