4 Aralık 2012 Salı

Kızımın tatlı anıları...


Defne' nin hastanr çıkış kıyafetlerini Jujube'den almıştım. Aslında bagdat caddesindeki Sihirli Bebek Atölyesi de satıyor onun ürünlerini bende ordan almıştım. İlk giydiği kıyafeti, kol bandını, göbek bağını çerçeve yapıp saklamayı hep düşünmüştüm. Daha hamile değilken bile gelmişti bu fikir aklıma. Seviyorum ben önemli şeyleri saklamayı. Aslında hatıraları severim. Birşeyleri saklamayı. Defne' nin ilk giydiği kıyafetler benim için çok önemli. Bu yüzden vücuduna ilk dokunan şeyleri saklamak istedim ve özel bir tasarımla çerçeve yaptırdım.



Ayak izlerini hastanede almışlardı ve diploma gibi verdiler bize. Bende ayrıca ayak izi çıkarmadım. Onun yerine ellerinin izini aldım ve onlar da odasının duvarında yerini aldı. Hatıralar çok önemli cidden...

2 yorum:

  1. Merhaba nerede yaptırdığınızı öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göztepe de sadece çerçeve yapan bir yerde. Şu an kapandı. Ama sadexe çerçeve yapan yerler yapıyor.

      Sil