6 Kasım 2013 Çarşamba

Tchibo'dan yeni tema: İyi Uykular



Tchibo'dan aldığım yeni üründen bahsetmişken Tchibo'nun bu haftaki temasından bahsetmeden edemedim. En sevdiğim temalardan biri bu haftaki. İyi uykular teması. Tchibo'nun en çok ev dekorasyon, mutfak, banyo ve temizlik temalarını seviyorum sanırım:) ilgi alanım belkide ondandır. Bu haftada yine ev ile ilgili bir tema var. Tema içinde; nevresim takımları, pijamalar ( ki onlar en sevdiklerim).ısıtıcılar, ev terlikleri, yataklar, yastıklar ev ve kış ile ilgili ne ararsanız var. Renkler harika. Tam benim renkler. Kahveler, bejler, bordolar...

Ama bu hafta bu temada benim en sevdiğim ve uzun zamandır aradığım şey yine karşıma çıktı burda. Çift kişilik misafir yatağı. Katlanınca tek kişilik oluyor benimde işime gelen kısmı o zaten. Misafir için falan değil benim amacım. Defne hastayken odasında yatabilmem için kullanışlı bir yer yatağı. Tamamen katlanınca kullanışlı bir puf haline geliyor üstelik. Yer de kaplamıyor yani:) 
Fiyatı ise: 199,95 TL. Evet biraz yüksek olabilir fiyatı ama bence değer..

Bu hafta www.tchibo.com.tr yi ziyaret etmeyi unutmayın... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder