28 Şubat 2013 Perşembe

Pratik yemek tarifleri



Bu sefer en sevdiğim alandan birkaç bilgi.. Mutfak:) pratik yemek tarifleri önereceğim. Ben çok severek yapıyorum bu yüzden blogumdada paylaşmak istedim. Karnabaharı çok severim hertürlü yapılışını ama eşim hiç sevmiyor bu yüzden bende pek sık yapamıyorum. Ama tarifini verecegim tarif eşimin de sevmesini sağlayacak sanırım. 

Beşamel soslu karnabahar.

Bir çiçek karnabahar
Ve beşamel sos malzemeler tamam bundan ibaret:)
Karnabaharları ufak bir tencerede çiçeklere ayırdıktan sonra biraz suda haşlıyoruz hafif yumuşayana kadar. Daha sonra bir fırn kabının dibini hafif yağlayıp haşlanan sebzeleri içine koyuyoruz. Veee oldugu gibi fırına. Fırından çıkmadan önce biraz kaşar peyniri koyduktan sonra servise hazır:) bu kadar basit ama çok lezzetli tavsiye ederim..



ISPANAK SALATASI


Bir kiloya yakın ıspanak
Zeytinyağı
Limon
Tuz pul biber
Haşlamak için su

(Ben ıspanak hiç sevmem sadece börekte yiyorum ancak bir arkadaşım Deniz' de iken kendisi yapmıştı ve orda tatma şansım olmuştu. Çok beğenmiştim ve sık sık yapıyorum.)

Ispanakları ayıkladıktan sonra münik bir suda haşlıyoruz.daha sonra süzüp bir soğuk sudan geçiriyoruz
Ve servis yapacağımız tabagımıza alıyoruz. Zeytinyağı, limon, tuz ve istenirse pul biber 
eklenerk servis ediyoruz. Şu an görseli olmadığından paylaşamadım ancak çok şık ve lezzetli oluyor. 

                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder